آنچلوتي(2):پس از رئال، به انگلستان بر ميگردم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي(2):پس از رئال، به انگلستان بر ميگردم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي(2):پس از رئال، به انگلستان بر ميگردم

آنچلوتي(2):پس از رئال، به انگلستان بر ميگردم


سرمربي رئال مادريد در مصاحبه با نشريه"سان" از بازگشت احتمالي خود به فوتبال انگلستان سخن گفت.


به گزارش "ورزش سه"،به گزارش "ورزش سه"، به فاصله دو روز مانده به جدال حساس رئال مادرید در مقابل لیورپول، نشریه "SUN"، با کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید مصاحبه ای ترتیب داد که قسمت دوم این مصاحبه در زیر می آید:


احتمال بازگشت به فوتبال انگلستان

فوتبال انگلستان همواره مرا به وجد می آورد. از دوران حضورم در چلسی راضی هستم. جو ورزشگاه ها و حمایت هواداران، خاطرات بسیار خوبی از آن دوران را در من به ثبت رسانده است.اگر دوران حضورم در رئال طولانی باشد، همینجا خودم را بازنشسته خواهم کرد؛ در غیر این صورت بدون شک به انگلستان بر می گردم.پس از تمام شدن دوران حضورم در رئال، دو انتخاب بیشتر ندارم. یا مربیگری را رها کنم یا به فوتبال جزیره برگردم.

شایعات در مورد احتمال مربیگری شما در منچستر یونایتد

فرگوسن هرگز به پاریس برای گفتگو با من نیامد. این شایعات حقیقت نداشتند.وقتی تصمیم گرفتم تا از پاریس سنت ژرمن بروم، تنها با مدیران رئال صحبت کردم.هیچگاه با مسئولان یونایتد تماسی نداشتم.روابط بسیار خوبی با فرگوسن دارم.ماه سپتامبر در مقر یوفا یکدیگر را ملاقات کردیم. او شخصیتی فوق العاده است.یک افسانه در میان ما مربیان.

حتی زمانیکه مویس برکنار شد؟

بله. در انتهای فصل گذشته نیز مدیران یونایتد به سراغ من نیامدند.در این دو سال اخیر، هیچ پیشنهادی از سوی آنها به من نشده است.اگر در لیستشان بودم که این باعث غرور من است.

اگر به انگلستان برگردید به چلسی خواهید رفت؟

(می خندد)، نمی دانم آبراموویچ در فکر ایجاد تغییر در تیمش است یا خیر؟ می دانم که با مورینیو ارتباط خوبی دارد.من هم همواره گفته ام که با آبراموویچ هیچ مشکلی ندارم.دو سال خوب در چلسی داشتم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 29 مهر 1393 | 11:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.